El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Alguns apartaments es varen vendre però molts altres varen quedar en una situació irregular per un litigi judicial entre el promotor i el banc titular del crèdit
Part dels 66 apartaments d’un complex al Mercadal fa dos anys que estan ocupats. La propietat ho ha denunciat de forma reiterada, però qualifiquen la situació d’insostenible. Diverses famílies s’hi han empadronat, perquè la llei els ho permet, encara que no tenguin signat cap contracte.
La promoció es va acabar de construir fa 13 anys, molt a prop del golf de Son Parc. Alguns es varen vendre però molts altres varen quedar en una situació irregular per un litigi judicial entre el promotor i el banc titular del crèdit. A dia d’avui encara cap jutjat no ha dirimit qui n’és el propietari. Un buit que algunes persones aprofitaren per ocupar una part d’aquests immobles. Segons els propietaris que els compraren a l’inici, diuen que la situació ha anat a més, fins al punt de no poder treure rendibilitat de les seves propietats.
La Policia Local ha rebut alguna queixa per renous, però molt puntual. L’Ajuntament no hi pot fer res perquè no hi ha cap denúncia d’ocupació.
L’Ajuntament explica que ha empadronat diverses famílies d’aquest complex sense ser propietaris ni tenir un contracte de lloguer, ja que la nova normativa vigent des de 2020 permet inscriure qualsevol individu a una adreça per reflectir la realitat de la societat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'