Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Només el 5 per cent dels 315 permisos atorgats en el mig any de vigència de la zonificació són d'habitatges plurifamiliars
A Menorca des del juliol s’han donat d’alta 315 habitatges de lloguer turístic des de l’aprovació de la zonificació. De les llicències aprovades, només un 5% són d’habitatges plurifamiliars, i els empresaris es queixen de la dificultat d’aconseguir el permís en aquests casos.
Mentrestant, l’Associació pel lloguer turístic de Menorca (APTUME) anuncia que continuarà la lluita judicial per tombar la zonificació, ja que creu que lloguer turístic no és el responsable de la massificació, com al·lega l’administració.
APTUME, que ha presentat un recurs contenciós contra la zonificació, diu que si la justícia es posa del seu costat, els propietaris podran reclamar al Consell les pèrdues ocasionades per no poder llogar el seu habitatge als turistes. A més, no descarta impugnar el proper Pla Territorial Insular, que encara no té data d’aprovació.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears