Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Si es rescindeix el contracte s'haurà de convocar un nou concurs
El Patronat de la Fundació Teatre Principal d’Inca proposa la rescissió del contracte amb l’empresa que executa les obres de reforma de l’edifici. Vías y construcciones reclama a l’ajuntament de prop d’un milió i mig d’euros per acabar el 25% que falta de les obres.
Aquest dijous s’ha reunit el Patronat, que ha rebutjat el sobrecost reclamat per l’empresa. Si es rescindeix el contracte s’haurà de convocar un nou concurs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals