Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A la recepció dels gimnasos han notat l'increment de socis, també els que hi van només per un dia perquè no volen descuidar les rutines
Els desitjos per l’any nou són, per a la majoria, la salut; per això, han començat aquest 2023 fent activitat física. Els gimnasos han notat ja més afluència de gent, fins i tot els dies festius.
La sala de fitness plena, una hora d’exercici combinant diferents elements… hi ha persones que no els importa que sigui un dia festiu. Venen a cremar calories i a començar l’any amb bon peu. Important, també, la musculació, no perdre els hàbits i posar el cor en funcionament a la classe de ciclisme.
Repeteixen els de sempre, però també hi ha cares noves. A la recepció han notat l’increment de socis, també els que hi van només per un dia. No volen descuidar les rutines.
Salut, vida sana i exercici a qualsevol edat, són els propòsits per aquest any nou.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui