El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El documental de Luis Calero, en el qual ha col·laborat IB3, explica la història de superació dels participants en la pasarel·la Ibiza Inclusion Fashion Day
El Cinema Regio de Sant Antoni ha estès la catifa vermella per acollir l’estrena de ‘Protagonistes’, un documental dirigit per Luis Calero i que ha comptat amb la col·laboració d’IB3. L’obra explica l’experiència de diversos jóvens que han participat en la passarel·la de moda inclusiva que se celebra a Eivissa des de 2020, amb el nom d’Ibiza Inclusion Fashion Day, impulsada pels portmanyins Emma Torres i Enrique Villena.
Hi participen persones amb dificultats especials o que, a priori, no encaixen amb els cànons normatius de la moda, però que demostren que poden aconseguir el que es proposin. És el cas de n’Aira Hernández o na Natalia Goyena, dues de les protagonistes tant de la passarel·la com d’aquest documental. Després de la projecció, s’ha fet un col·loqui amb els impulsors d’una passarel·la que celebra la diversitat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran