Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Es tracta d'una mare i un fill menor d'edat que, asseguren, es troben en situació de vulnerabilitat i sense cap alternativa d'habitatge
Una desena de persones s’han manifestat avui matí a Maó davant la seu central de CaixaBank. Demanen que s’aturi el desnonament, previst aquest dimarts, d’una família des Castell, o que els facilitin un habitatge alternatiu adequat a les seves necessitat.
Es tracta d’una mare i un fill menor d’edat que, asseguren, es troben en situació de vulnerabilitat i sense cap alternativa d’habitatge.
Segons el sindicat CGT, la situació s’ha denunciat i el Comitè de Drets Econòmics, Socials i Culturals de l’ONU, ha sol·licitat a l’estat espanyol que es posposi el desnonament mentre s’estudia el cas. De moment, però l’ordre de desnonament continua endavant.
Segons CaixaBank, l’entitat fa 4 anys que fa gestions administratives per trobar un habitatge social per aquesta família i que, una volta l’han aconseguit, l’han rebutjat.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes