El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Associació de Famílies demana a l'Ajuntament que s'adoptin mesures de seguretat
Acció de protesta de la comunitat escolar del CEIP Pedra Viva de Binissalem per reclamar camins segurs per anar a l’escola. Des de l’Associació de Famílies diuen que molts infants no poden anar-hi tot sols perquè el camí és perillós per culpa de l’elevat trànsit.
L’acció de protesta d’aquest matí ha consistit en una marxa conjunta d’un centenar de mares, pares i els seus fills des de la plaça del Rasquell i fins a l’escola, que es troba en una de les entrades del poble. Durant el camí, la marxa -que ha durat al voltant de 10 minuts- ha hagut de conviure amb un elevat trànsit i, en algun punt, han hagut d’envair la calçada perquè hi havia cotxes mal aparcats.
La comunitat escolar del CEIP Pedra Viva afirma que fa temps que reclamen que s’adoptin mesures per fer la ruta més segura. L’Ajuntament afirma que en els darrers anys s’han pres mesures com reduir la velocitat del principal carrer d’accés a l’escola o fer-lo d’un únic sentit durant les hores d’entrada i sortida. Amb tot, s’assenyala que les solucions són complicades i que aquestes han de ser compatibles amb el manteniment del trànsit rodat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles