Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Denuncien la manca de manteniment de l'edifici del club social
7 monitors del club social de l’Hospital Psiquiàtric estan tancats des de dimarts passat. Protesten, així, per les condicions de deteriorament en què es troba, diuen, un espai que utilitzen 70 pacients al dia.
Avui migdia s’han reunit amb responsables del centre, però no han arribat a cap acord. Demanen un compromís firmat. Asseguren que han de conviure amb banys inservibles, goteres o sòtils que es desfan.
El detonant que va motivar el tancament es produí fa dues setmanes, quan el club social deixà de rebre el subministrament d’aliments i begudes per als usuaris. Una situació que ja s’ha revertit, segons els responsables del centre hospitalari.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general