Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Assenyalen que ja fa dos anys que denuncien aquest problema i encara no s'hi ha fet res
Un centenar de pares i alumnes de l’escola d’Establiments han anat avui al col·legi per denunciar que fa massa calor al pati. Reclamen a l’Ajuntament i la Conselleria que hi plantin arbres o hi posin algun tipus de pèrgola per fer-hi ombra.
Amb el crit de ‘Volem ombres al pati’ i amb para-sols i pancartes han protestat els pares i alumnes del centre. L’escola és un edifici dels anys 70 i el pati està ubicat en unes antigues pistes esportives. I hi ha molts pocs llocs on els 170 alumnes es puguin resguardar del sol.
L’AMIPA assegura que han intentat prendre mesures pel seu compte, però que no han donat bons resultat. Per això tant els pares com la direcció del centre reclamen solucions a l’Ajuntament i a la Conselleria. Diuen que ja fa dos anys que denuncien aquest problema i encara no s’ha fet res.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre