Un centenar de treballadors de Glovo s’han concentrat a la seu de l’empresa a Barcelona per protestar per la precarietat laboral.
Tot arran de la mort, la matinada de dissabte, d’un repartidor de 22 anys, que va ser atropellat per un camió de fems mentre feia un repartiment en bicicleta.
Amb un fogueró fet amb les bosses de feina, els companys de la víctima denuncien la manca de protecció en riscos laborals i la fragilitat del col·lectiu davant dels accidents.
Des de l’empresa lamenten la pèrdua i han anunciat que contractaran una assegurança privada per cobrir-ne l’activitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura