Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Satya Animal amb col·laboració amb altres entitats han organitzat una protesta a les portes del Coliseu Balear
Un centenar d’antitaurins s’han concentrat ben davant de la plaça de toros de Palma. Protesten per la correguda que ha tengut lloc al Coliseu Balear de Ciutat. A l’altra banda del carrer hi havia els amants de la tauromàquia que entraven a la plaça de toros. La novetat en aquesta correguda és que els menors d’edat han pogut tornar a accedir-hi acompanyats d’un adult.
El cartell d’aquest dijous vespre ha despertat molta expectació entre els assistents, tant pels bous com pels matadors. Però un any més, la cita està acompanyada de les protestes. I més enguany, que els menors hi poden tornar a entrar.
Els bous han tornat a Palma, i, per protestar-hi, Satya Animal amb col·laboració amb altres entitats han organitzat una protesta a les portes del Coliseu Balear. Les corregudes com a festa, i, especialment, la presència de menors han estat els eixos vertebradors de les seves proclames. Hi ha hagut molta presència policial i s’hi han viscut moments de tensió, ja que s’hi han intercanviat insults entre els assistents i els antitaurins, que, a més han duit a terme una performance al·legant que l’art del toreig no és cultura.
S’han pogut veure infants arribant de la mà dels seus progenitors. És la primera correguda de bous que es fa a Palma en què poden venir menors d’ençà que va canviar la normativa. La tercera que es fa a Mallorca, en la qual estan permesos. Damunt l’arena, sis bous de la ramaderia de Juan Pedro Domecq, i amb un cartell de luxe amb tres toreros: Morante de la Puebla, Sebastián Castella, i José María Manzanares.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre