Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
a majoria d'Estats han reforçat la seguretat dels capitolis amb Policia i Guàrdia Nacional
El cap de setmana ha finalitzat sense incidents als Estats Units després de les amenaces que hi havia de nous aldarulls violents als capitolis estatals per part de seguidors radicals a favor de Donald Trump.
La majoria d’Estats han reforçat la seguretat dels capitolis amb Policia i Guàrdia Nacional. L’FBI ha avisat, després de rastrejar les xarxes socials, de possibles protestes armades fins dimecres que ve, dia de la presa de possesió de Joe Biden. Unes protestes que, de moment, han estat molt minoritàries però, fins i tot, s’ha alertat d’un segon assalt al Congrés dels Estats Units on aquest diumenge s’ha produit la detenció del fundador dels anomenats “Cowboys de Trump”.
L’equip del president electe ha reconegut sentir una certa “preocupació” amb vista a la investidura del nou mandatari de la Casa Blanca. Un portaveu del demòcrata ha assegurat que treballen per a estar preparats per a “qualsevol mena d’escenari” i que gestionaran amb l’equip de seguretat de l’administració sortint els preparatius necessaris davant qualsevol circumstància que pugui produir-se durant la presa de possessió de Biden.
Mentrestant, Donald Trump rumia d’emetre un centenar d’indults i commutacions de penes en el seu darrer dia en el càrrec, entre els quals no s’inclourà ell mateix, segons ha informat aquest dilluns la cadena CNN.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors