Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
Els policies acusen el regidor de Funció Pública, Jaume Oliver, de no respectar l'acord de pagament de determinats complements salarials que, segons els agents, se'ls deuen
Mig centenar de policies locals de Llucmajor han protestat avui horabaixa i han demanat la dimissió del regidor de funció pública, Jaume Oliver.
Els policies acusen el regidor de Funció Pública, Jaume Oliver, de no respectar l’acord de pagament de determinats complements salarials que, segons els agents, se’ls deuen. La concentració s’ha fet minuts abans de començar el ple de l’Ajuntament, que no ha tractat la qüestió.
Algunes de les demandes dels policies es tractaran aquest dijous a la mesa general de funcionaris, però els sindicats reclamen decisions immediates.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general