Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El PP de Palma tanca files amb Marga Durán per no evidenciar la crisi amb el cas d'Álvaro Gijón
El batle de Palma, José Hila, ha presidit el darrer ple de l’Ajuntament de Palma amb una de les majors protestes mai viscudes a Cort.
La Policia Local de Palma ha reunit els quatre sindicats per protestar, diuen, per la mala gestió de la regidora de Seguretat Ciutadana, Angélica Pastor. Denuncien que el reforç d’estiu s’ha organitzat d’esquena als sindicats i els treballadors. La regidora, però, afirma que no s’ha ocultat res i que s’ha de fer més feina amb el mateix personal. Per això, diu, els han demanat un esforç.
Els socis de govern municipal han destacat la feina feta per retornar els drets als ciutadans i les inversions per a la ciutat. L’oposició ha criticat, en canvi, la manca de gestió del batle. A partir d’aquest divendres, prendrà el relleu Antoni Noguera.
Mentrestant, al ple d’aquest dijous, el PP de Palma ha tancat files amb Marga Duran. La cadira que fins ara acostumava a ocupar Álvaro Gijón l’ha ocupat Pep Ignasi Aguiló, per no evidenciar el buit. Álvaro Gijón continua com a regidor, ara no adscrit al PP, però aquest dijous no ha assistit al ple de Cort.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre