El batle de Palma, José Hila, ha presidit el darrer ple de l’Ajuntament de Palma amb una de les majors protestes mai viscudes a Cort.
La Policia Local de Palma ha reunit els quatre sindicats per protestar, diuen, per la mala gestió de la regidora de Seguretat Ciutadana, Angélica Pastor. Denuncien que el reforç d’estiu s’ha organitzat d’esquena als sindicats i els treballadors. La regidora, però, afirma que no s’ha ocultat res i que s’ha de fer més feina amb el mateix personal. Per això, diu, els han demanat un esforç.
Els socis de govern municipal han destacat la feina feta per retornar els drets als ciutadans i les inversions per a la ciutat. L’oposició ha criticat, en canvi, la manca de gestió del batle. A partir d’aquest divendres, prendrà el relleu Antoni Noguera.
Mentrestant, al ple d’aquest dijous, el PP de Palma ha tancat files amb Marga Duran. La cadira que fins ara acostumava a ocupar Álvaro Gijón l’ha ocupat Pep Ignasi Aguiló, per no evidenciar el buit. Álvaro Gijón continua com a regidor, ara no adscrit al PP, però aquest dijous no ha assistit al ple de Cort.
Educació es reunirà en les pròximes setmanes amb un grup d'experts i representants de la comunitat educativa per crear un nou decret que definirà com s'aplica aquesta mesura