Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Denuncien que els usuaris han de telefonar desenes de vegades per ser atesos i un augment de les llistes d'espera
Representants sindicals del sector sanitari s’han concentrat davant de diversos centres de Salut de Balears per mostrar suport al servei d’Atenció Primària.
Denuncien que la COVID ha agreujat les mancances que ja arrossegava l’atenció primària i que ara està saturada.
Els sindicats consideren que s’hi haurien d’incorporar 900 professionals més per poder donar un bon servei.
Expliquen que els usuaris han de telefonar desenes de vegades per ser atesos i troben que hi manquen tant línies telefòniques com persones per atendre-les. Diuen que això causa un embós i un augment de les llistes d’espera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui