Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Cort modificarà els comptes i augmentarà les subvencions en 110.000 euros
Les protestes veïnals han marcat el darrer ple de l’any a l’Ajuntament de Palma. L’equip de govern ha aprovat els pressuposts per a l’any que ve, de 417 milions d’euros, i davant les pressions de les associacions de veïnats, s’ha compromès a augmentar la partida per a participació ciutadana en 110.000 euros.
Els veïnats ho consideren insuficient i diuen que la viabilitat de les associacions i els treballadors estan en perill. L’oposició també ho ha criticat.
Els qui se senten traïts per l’Ajuntament són els veïnats de Son Puig, els quals han reclamat una solució al consistori, que compleixi amb el pactat i sufragui el canvi de traçat de la línia d’alta tensió. El regidor José Hila ha confirmat que els informes desfavorables dels tècnics fan impossible aquest pagament.
Una altra protesta ha estat la dels treballadors de les escoletes. Reclamen un conveni col·lectiu al més ajustat possible a les seves necessitats.
Els defensors de la falca verda, per la seva banda, han assistit al ple per reivindicar més zones pel lleure dels ciutadans.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou