Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Les esteses elèctriques i els aires acondicionats a l'exterior, les irregularitats més reincidents
La plataforma PROU ha realitzat aquest matí la segona Ruta Patrimonial guiada de l’any, en aquesta ocasió, pel barri de la Marina.
La convocatòria ha aconseguit reunir una desena de vesins que han fet inventari de les irregularitats que han detectat als carrers, amb la intenció de presentar, si escau, denúncia davant l’Ajuntament.
Com a punts negatius al barri han destacat els cablejats exteriors i els aires condicionats exposats a les façanes, entre d’altres.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"