L'home, amb el seu cotxe, es va desviar i va impactar contra dos vehicles que estaven aparcats a un carrer del barri del Terreno
Fotografia del vehicle amb el qual el conductor sota els efectes de l'alcohol, ara investigat, va provocar l'impacte.
338La Policia Local de Palma ha denunciat un conductor per causar un accident en conduir sota els efectes de l’alcohol. L’incident va tenir lloc aquest dilluns devers les 07.00 hores al carrer de Federico García Lorca, al barri del Terreno/Son Armadans. El conductor, espanyol de 24 anys, va declarar que és discjòquei a Magaluf i que tornava al seu domicili en companyia de dos amics després de finalitzar una festa. La seva trajectòria es va desviar i va impactar contra dos vehicles que estaven aparcats. A més, va circular aproximadament 30 metres amb un pneumàtic rebentat, que va deixar marques en la calçada.
Els agents municipals que van arribar al lloc van constatar que presentava símptomes evidents de trobar-se sota els efectes de l’alcohol, i li van practicar una prova que va resultar positiva (0,52 mg/l d’aire espirat). Per tot això, se li va comunicar la seva condició d’investigat no detingut per un presumpte delicte contra la seguretat viària. Se’l va informar, a més, de la seva obligació legal de comparèixer davant l’autoritat judicial quan li ho demanin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa