Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El primer tram d'actuació serà el comprès entre la Savina i Sant Ferran
Pròximament començaran a Formentera les obres de millora de la carretera principal. El primer tram d’actuació serà el comprès entre la Savina i Sant Ferran. Abans que finalitzi aquesta legislatura esperen poder actuar també a la zona des Cap.
El problema en matèria d’habitatge és un altre dels grans reptes de l’illa. El Consell cedirà terrenys per construir-hi habitatge. Un d’aquests se cedirà al Ministeri de l’interior destinat a la Guàrdia Civil; un altre, a la Conselleria d’Educació per als docents, i un tercer, a l’Ibavi, per fer-hi habitatges de protecció oficial.
La construcció dels 17 habitatges de protecció oficial de Sant Ferran, que es va veure interrompuda per problemes tècnics i econòmics, ja s’ha licitat a una nova empresa i les obres es reprendran pròximament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital