Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Ciutadans demana que Armengol presenti una qüestió de confiança o convoqui eleccions
PSIB i Més per Mallorca han disseccionat la seva acció de govern i la crisi patida aquesta setmana durant més de set hores de reunió, entre ahir i avui a porta tancada.
Els dos equips negociadors deixen en mans de Francina Armengol i Bel Busquets la rúbrica de l’acord aquest mateix cap de setmana.
Avui s’han llimat les asprors per garantir la governabilitat, sense qüestionar la futura titularitat de Busquets a la vicepresidència.
El PP, durant el dinar de Nadal d’avui, resumeix la crisi de govern amb aquesta anàlisi:
Ciutadans, via comunicat, demana que Armengol presenti una qüestió de confiança al Parlament o convoqui eleccions anticipades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat