Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'avioneta de l'entitat vola aquest dijous per Mallorca
PSIB, Més i Podem han denunciat la presència a Mallorca de l’avioneta de l’organització “Hazte Oir” que s’ha enlairat aquest dijous des de l’aeròdrom de Son Bonet.
Segons aquests partits, el missatge dels provida vulnera l’article 36 de la llei contra la LGTBI-fòbia, aprovada pel parlament Balear al 2016 i preveu multes d’entre 3.000 i 30.000 euros per ser accions que impliquen “aïllament, rebuig, o menyspreu públic per causa de l’orientació sexual, d’identitat o de gènere”.
També han mostat satisfacció pel poc seguiment que ha suscitat la presència de l’avioneta entre la societat balear.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys