Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La formació ecosobiranista i morada accepten gestionar dues conselleries cadascun a més d'una secretaria autonòmica
Joana Aina Campomar (MÉS per Mallorca), Pilar Costa (PSIB) i Mae de la Concha (Podem) atenent als mitjans després de la reunió d'anit on van arribar-hi a un preacord de governabilitat.
69Preacord entre PSIB, MÉS per Mallorca i Unides Podem per formar un Govern d’esquerres a les Illes Balears. Després d’una reunió maratoniana, que ha acabat passades les dues de la matinada d’avui dijous, les tres formacions han assolit una entesa que els permetrà governar plegats aquesta legislatura.
MÉS per Mallorca i Podem gestionaran dues conselleries cadascun, tal com havien proposat els socialistes. També, però, estaran al capdavant d’una secretaria autonòmica cadascun, una figura intermitja entre Conselleria i Direcció General. MÉS per Mallorca, a més, nomenarà el senador autonòmic, mentre que un càrrec de Podem serà el portaveu adjunt de l’Executiu.
A més, es confirma que el socialista Vicenç Thomàs serà a partir d’avui dijous el nou president del Parlament, mentre que un diputat de Podem serà vicepresident i un de MÉS, secretari de la Mesa del Parlament.
Són les línies bàsiques que han preacordat els representants de les tres formacions per aconseguir una primera entesa que permetrà que Francina Armengol pugui ser investida presidenta.
MÉS i Podem han aconseguit sumar una secretaria autonòmica cadascú a les dues conselleries que els oferia el PSIB. En el cas de MÉS, gestionarà la de Medi Ambient -sense Pesca ni Agricultura, però sí amb el control d’ABAQUA-. També Serveis Socials, amb Esports i Joventut. Es queden, a més, la secretaria autonòmica d’Universitat, Recerca i Política Lingüística que quedarà sota el paraigües de la Conselleria d’Educació, que estarà en mans d’un conseller socialista.
En el cas de Podem, estarà al capdavant de les conselleries d’Agricultura, Pesca i Consum; i de Comerç, Indústria i Energia. També gestionaran una secretaria autonòmica i nomenaran al portaveu adjunt de l’Executiu.
Yllanes serà vicepresident del Govern
El jutge en excedència Juan Pedro Yllanes, número u de Podem en les eleccions balears del 26M, serà el nou vicepresident del Govern, segons han confirmat a l’agència Efe fonts de la negociació del nou Executiu.
El Govern ho presidirà, per segona legislatura consecutiva, la socialista Francina Armengol, després del principi d’acord assolit anit passada.
A més de vicepresident de l’Executiu, Yllanes estarà al capdavant d’una de les dues conselleries que gestionarà Podem en el nou Govern.
Yllanes, que es troba en situació d’excedència en el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (TSJIB), va ser inicialment designat president del tribunal del cas Nóos, que va jutjar entre altres a la infanta Cristina i al seu marit Iñaki Urdangarin. No obstant això, al novembre de 2015 va renunciar a presidir aquest tribunal per a encapçalar la llista de Podem per les Balears al Congrés en les eleccions generals de desembre de 2015.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi