Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Adriana Lastra insisteix que Espanya no pot tenir un mausoleu dedicat a un dictador
La vicesecretària general del PSOE, Adriana Lastra, lamenta que Ciutadans no doni suport a la convalidació del Decret llei que farà el Govern per exhumar les restes del dictador. La número dos del PSOE insisteix que Espanya no pot tenir un mausoleu dedicat a un dictador.
D’altra banda, el jutge instructor designat pel Ministeri de Defensa cridà a declarar els cinc militars en situació de reserva que han signat un escrit a favor de la figura de Franco per saber si es ratifiquen en el contingut de l’escrit. També, un altre grup de militars expressa el seu rebuig total a aquest manifest.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals