Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'actual portaveu de l'Executiu autonòmic i líder regional de Ciutadans, Ana Martínez Vidal, substituiria Fernando López Miras
Els grups parlamentaris del PSOE i Ciutadans de la Regió de Múrcia han presentat una moció de censura per treure el PP del Govern autonòmic, en el qual també està integrat la formació taronja. El pacte entre socialistes i lliberals deixaria els populars fora de l’executiu autonòmic, després de 26 anys en el poder.
L’actual portaveu de l’Executiu autonòmic i líder regional de Ciutadans, Ana Martínez Vidal, substituiria Fernando López Miras al capdavant del govern.
El trencament del pacte entre el PP i Ciutadans s’estén a altres intitucions autonòmiques, com l’ajuntament de la ciutat de Múrcia. La moció es presenta després de mesos de discrepàncies entre les dues formacions, com les vacunacions fora de protocol de l’exconseller de Salut, Manuel Villegas i del regidor de Sanitat de la capital murciana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles