Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Podem desconeix el document, mentre que el PP afirma que és "paper banyat" i que l'esquerra necessita els independentistes catalans
Pedro Sánchez i Yolanda Díaz han escenificat l’acord programàtic entre PSOE i Sumar per conformar un segon govern de coalició. La líder de Sumar ha afirmat que el document té com a objectiu “defensar Espanya i les seves gents”, mentre que el secretari general del PSOE ha posat èmfasi en el fet que l’acord durà “estabilitat, convivència i progrés” al país.
Els partits que integren la formació de Díaz veuen amb bons ulls l’acord. Però Podem ha estat l’únic soci de Sumar que ha posat emperons. La secretària d’Acció de Govern de Podem, Irene Montero, ha afirmat que farà una valoració de l’acord “quan tinguem el document”.
Independentistes
Els populars, per part seva, han afirmat que el document és paper banyat. El president d’aquesta formació, Alberto Núñez Feijóo, ha fet servir la ironia per afirmar que “aconseguir un acord entre els que governen junts” en els darrers cinc anys “no hauria de ser una notícia”. Feijóo ha recordat que, en qualsevol cas, el PSOE i Sumar necessiten els independentistes catalans, entre altres, perquè hi hagi govern.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat