La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Aitor Morràs, de Unides Podem, serà el tinent de batle
Rafel Ruiz i Aitor Morrás han signat aquest divendres els acords per a la ciutat d’Eivissa. El batle socialista continuarà al capdavant de Can Botino, amb l’exdiputat Morrás, d’Unides Podem, com a segon tinent de batle.
Projectes com el centre d’acollida per a persones en situació de risc del carrer de Vicent Serra, el Parador Nacional i la Casa de la Música tiraran endavant.
L’habitatge, la mobilitat i els serveis socials seran els eixos fonamentals per intentar fer Vila “més habitable” els pròxims quatre anys, segons han explicat les dues formacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres