Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Casado qualifica la iniciativa de «globus sonda» per a tapar les xifres de l'atur
Els grups parlamentaris d’Unides Podem i el partit socialista han registrat, de manera conjunta, una nova proposició de llei en el Congrés per a limitar les funcions del Consell General del Poder Judicial quan hagi caducat el seu mandat, com ocorre en l’actualitat. Les dues formacions pretenen que l’òrgan de poder dels jutges no pugui realitzar nomenaments clau en la cúpula judicial en període de funcions i es limiti a qüestions de tràmit ordinari.
Aquesta iniciativa s’uneix així a la proposta de reforma de l’elecció dels membres del Consell General, que han paralitzat en espera que el Partit Popular accedeixi a desbloquejar el relleu del govern dels jutges.
El president del Partit Popular, Pablo Casado, ha qualificat aquesta iniciativa del Govern de «globus sonda» per a tapar les xifres de l’atur que s’han conegut avui. Casado ha participat aquest dimecres en un acte del seu partit a Sevilla, per a commemorar els dos anys de Govern a Andalusia, amb Juanma Moreno al capdavant.
Precisament, sobre les dades de la desocupació ha parlat el president del Govern central. Pedro Sánchez ha dit que ‘som en el camí adequat’ i ha remarcat que ha estat el millor novembre en 14 anys.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma