Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El darrer baròmetre del CIS sitúa Pedro Sánchez com el líder polític més ben valorat
El canvi de govern ja es nota a les enquestes… El darrer baròmetre del CIS sitúa el PSOE com la força més votada, i deixa el PP i Ciutadans empatats en segona posició. Pedro Sánchez millora en la seva puntuació personal, però torna a suspendre. Només un dels seus ministres aconsegueix l’aprovat.
L”efecte Sánchez’ es reflecteix en el darrer baròmetre del CIS. El PSOE seria la força més votada, i guanyaria gairebé vuit punts respecte l’enquesta anterior, del mes d’abril. PP i Ciutadans queden empatats, en segona posició. Podem i les seves confluències s’enfonsen i perden quatre punts.
En la valoració dels líders encara no apareix Pablo Casado, perquè les enquestes es van fer durant la primera quinzena de juliol, quan encara no era president del PP. Amb tot, destaca que Mariano Rajoy va guanyar unes dècimes de valoració després de perdre la moció de censura. Pel que fa als nous ministres, només obté l’aprovat el titular de Ciència, Pedro Duque. La menys valorada és la d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto.
L’atur i la situació econòmica continuen sent la principal preocupació dels espanyols, mentre que la política i la corrupció davallen.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703