Son Santjoan: el creixement que sembla no tenir aturall
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers
El 28 de setembre Joan Torres prendrà possessió de l'acta com a nou regidor d'El Pi
Entesa a l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany després que El Pi amenacés amb rompre el tripartit format amb PSOE i Reinicia. El tripartit ha arribat a un acord per mantenir i impulsar el pacte al Consistori.
Diferents representants han estat negociant a tres bandes durant un mes, tot i que els darrers dies han estat clau per acabar de consensuar les mesures concretes que s’aplicaran a partir d’ara.
Està previst que el 28 de setembre prengui possessió del càrrec de regidor d’El Pi, Joan Torres, que substituirà Juanjo Ferrer. A partir d’ara i per a les primeres mesures que han anunciat, la nova revisió del tripartit es visualitzarà en l’elaboració dels pressupostos del municipi per l’any que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa