Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A petició del GOB, la justícia havia donat 10 dies al consistori andritxol per informar de les accions que havia dut a terme per tomar els immobles
La licitació de les obres per esbucar els 12 apartaments il·legals de Cala Llamp, a Andratx, ja s’ha publicat a la Plataforma de Contractació de l’Estat. Fins dia 4 de novembre s’hi poden presentar ofertes i, a partir de llavors, l’ajuntament seleccionarà l’empresa que durà a terme la demolició dels habitatges que costarà uns 450.000 euros.
A petició del GOB, la justícia havia donat 10 dies al consistori andritxol per informar de les accions que havia dut a terme per tomar els immobles. Ja fa 7 anys que una ordre judicial va ordenar demolir-los, però diversos recursos dels propietaris havien paralitzat i retardat el procés.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat