Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Es troba disponible en línia al web del GOB. Recull també cites ornitològiques de centenars espècies i un registre d'aus rares
Un voltor negre ocupa la portada del nou anuari ornitològic de les Balears. La publicació científica evidencia una recuperació d’aquestes grans aus a les Illes. D’estar al límit de l’extinció, a 330 exemplars i més de 40 parelles reproductores. També la població de Milana puja.
L’anuari recull l’existència de més de prop de 450 exemplars. Tot això, gràcies als plans de recuperació. Però, a més, es constata que el voltor lleonat, que arribà amb una tempesta l’any 2008, ja cria. Hi ha prop de 23 parelles.
L’anuari, que es publica amb el patrocini d’Endesa, està disponible en línia al web del GOB i recull, també, cites ornitològiques de centenars espècies i un registre d’aus rares. El realitzen amb l’ajuda de 250 voluntaris i 15 entitats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana