Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
També hi ha puzles, jocs de cartes i de memòria, tots relacionats amb la cultura de Mallorca perquè grans i petits es diverteixin mentre aprenen
I per donar a conèixer el patrimoni de Mallorca, una editorial ha tret al mercat guies turístiques i gastronòmiques per a infants a partir dels sis anys. Les publicacions estan pensades perquè els més petits gaudeixin més i millor de l’illa quan venen de visita.
El patrimoni de Mallorca, els seus monuments, tradicions i paisatges més emblemàtics a l’abast de tothom. Aquest és l’objectiu de Souvenir Edicions, que des de fa tres anys edita llibres i guies que van més enllà del sol i la platja.
Aquests llibres, que inclouen racons de Palma de la A a la Z, la cuina i rebosteria de l’illa estan escrits en català, en castellà, anglès i alemany, i no només els cerquen els estrangers.
A més del llibre i les guies també hi ha puzles, jocs de cartes i de memòria, tots relacionats amb la cultura de Mallorca perquè grans i petits es diverteixin mentre aprenen.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario