El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
També hi ha puzles, jocs de cartes i de memòria, tots relacionats amb la cultura de Mallorca perquè grans i petits es diverteixin mentre aprenen
I per donar a conèixer el patrimoni de Mallorca, una editorial ha tret al mercat guies turístiques i gastronòmiques per a infants a partir dels sis anys. Les publicacions estan pensades perquè els més petits gaudeixin més i millor de l’illa quan venen de visita.
El patrimoni de Mallorca, els seus monuments, tradicions i paisatges més emblemàtics a l’abast de tothom. Aquest és l’objectiu de Souvenir Edicions, que des de fa tres anys edita llibres i guies que van més enllà del sol i la platja.
Aquests llibres, que inclouen racons de Palma de la A a la Z, la cuina i rebosteria de l’illa estan escrits en català, en castellà, anglès i alemany, i no només els cerquen els estrangers.
A més del llibre i les guies també hi ha puzles, jocs de cartes i de memòria, tots relacionats amb la cultura de Mallorca perquè grans i petits es diverteixin mentre aprenen.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal