Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
L'associació Palma XXI el presenta a la biblioteca de Cort
Més de 70 persones han fet possible el llibre ‘Biografia de Palma’. És un projecte de l’associació Palma XXI que narra la història de Palma des de la seva fundació i fins l’any 2020. Fins ara s’havia dividit en quatre volums i ara es presenta sencera.
Es tracta d’una obra exhaustiva sobre la ciutat des de diversos punts de vista, com ara l’urbanístic, el social, l’econòmic i l’ambiental. Experts en cadascuna de les matèries han fet revisions i aportacions a l’obra.
El coordinador del projecte, Jaume Garau, explica que l’expulsió dels ciutadans del centre de ciutat per la força de la gentrificació ha aturat la transmissió oral de la història de ciutat i, per tant, ha causat una “amnèsia” sobre el passat. Aquest llibre pretén tapar aquest “oblit” i ser “una eina que ens ajudi a conèixer el passat, entendre el present i planificar el futur”, en paraules de la presidenta de Palma XXI, Cristina Llorente.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes