Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La votació ha comptat amb el vot en contra del representant del Consell d'Eivissa, Mariano Juan
El Club Nàutic d’Eivissa no arribarà a complir el seu primer centenari de vida en la seva casa des de 1925. La concessió s’ha adjudicat a l’empresa Puertos y Litorales Sostenibles, una concessió que explota des de fa 99 anys el mateix Club Nàutic. El concurs s’ha decidit aquest dijous a la tarda després de la reunió del Consell d’Administració d’Autoritat Portuària.
La votació ha comptat amb el vot en contra del representant del Consell d’Eivissa, Mariano Juan. El consell d’administració de l’Autoritat Portuària no ha vist prou motius per excloure del concurs a Puertos y Litorales Sostenibles, tot i la condemna a 11 mesos de presó de l’empresari administrador Alberto Pedraza. La discussió ha girat entorn de si es podia admetre o no l’empresa que finalment ha guanyat. La resolució majoritària ha estat que sí, per tant, per ponderació del concurs se’ls havia d’adjudicar a ells.
Aquesta notícia l’han conegut precisament quan els responsables del Club Nàutic havien de rebre un premi d’honor que concedeix una emissora de ràdio local d’Eivissa a tota la seva trajectòria en aquests moments d’incertesa. L’han rebut amb l’auditori dempeus amb un gest de solidaritat que s’ha estès a tota aquesta cerimònia. El president del Club Nàutic ha dit que continuaran treballant, fent força i ha considerat que aquesta decisió és només un gest per afavorir l’especulació a les aigües.
“Continuarem, farem força almenys per poder tornar a aconseguir el que és nostre”, ha destacat Joan Marí ‘Vadell’, president del Club Nàutic d’Eivissa que ha agraït el suport de la societat eivissenca pels darrers 99 anys.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar