Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

I aquest dissabte ha mort la primera persona contagiada per coronavirus als Estats Units
Al conjunt del territori espanyol continuen augmentant els infectats per coronavirus. Actualment són 52. En les darreres hores hi ha hagut nous positius a Astúries, Navarra, Tenerife, País Basc, Catalunya, Madrid i València. La comunitat valenciana registra ja 15 persones contagiades. Els 3 darrers s’han confirmat aquest dissabte capvespre. Al conjunt de l’estat, dues de les 52 persones amb Covid-19 es troben en estat greu. La resta evolucionen bé. De moment, el Govern central no es planteja suspendre esdeveniments massius ni restringir la mobilitat.
Als Estats Units, aquest dissabte ha mort la primera persona contagiada per coronavirus. El Govern de Donald Trump es planteja imposar restriccions a l’entrada al país. La ministra de Sanitat a l’Equador ha confirmat que una dona procedent d’Espanya s’ha convertit en el primer cas de Covid-19 al seu territori. I a Itàlia, el nombre d’afectats ja arriba a les 1.128 persones. Aquesta xifra inclou 29 morts i 50 persones que han estat donades d’alta. França ha prohibit els esdeveniments tancats de més de 5.000 persones.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions