Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

Els preus no s'actualitzaven des de 2019
Les noves tarifes del taxi a Formentera ja han entrat en vigor i suposen una pujada del 6,3%. Un augment agraït pel sector del taxi, però que consideren insuficient. Formentera és l’única illa on els preus del taxi estan tancats i depèn de la zona on es vagi. Preguntem la diferència de preus en un dels trajectes més llargs.
Un viatge, per exemple, del port de la Savina a Sant Francesc en un dia normal, no festiu, abans costava 9 euros i 10 cèntims i ara 9,70. Una diferència de 60 cèntims. O d’1 euro i 10 cèntims, si anem al Gecko, un dels trajectes que més es fa.
Per part seva, l’Associació del Taxi de Formentera, preveia una pujada del 12,89%. La darrera actualització de tarifes s’havia fet el 2019.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta