Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
PP i Ciutadans afirmen que els missatges demostren que el procés ha fracassat i és una farsa
Uns missatges telefònics de Carles Puigdemont enviats a l’exconseller Toni Comín, en què diu que “tot s’ha acabat” i que “els nostres ens han sacrificat”, ha marcat avui l’actualitat a Catalunya. Els missatges, que envià hores després d’ajornar-se el ple d’investidura, han estat emesos aquest dimecres per Telecinco.
Puigdemont, en un tuit publicat fa unes hores, afirma que és humà i hi ha moments que dubta, però que no es farà enrere, per compromís amb els ciutadans. En un altre dels missatges que envià Puigdemont a Comín afirma, textualment, que “el pla de La Moncloa triomfa”. Toni Comín ha dit, també via Twitter, que la revelació de secrets és un delicte i que el missatge era fora de context.
La reacció del bloc constitucionalista no s’ha fet esperar al Parlament. Per a Inés Arrimadas, aquests missatges demostren que els líders independentistes viuen en una farsa i haurien d’explicar la veritat del fracàs del procés als seus votants. El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha dit que no cal treure conclusions de missatges privats però ha tornat a reclamar al bloc independentista que cerqui un altre candidat. I el portaveu del PP, Xavier García Albiol, ha destacat que, amb els missatges, Puigdemont reconeix que el pla de Moncloa ha triomfat.
De moment ningú del bloc independentista ha volgut valorar els missatges.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari