Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Guàrdia Civil entra a les seus de l'ANC i Omnium per requerir informació, a petició del Tribunal Suprem
Carles Puigdemont ha demanat al Govern central que permeti la seva investidura presencial com a President de la Generalitat. Avui s’ha reunit amb el president del Parlament. Roger Torrent li ha anunciat que el debat d’investidura es celebrarà el dimarts dia 30. Però s’ha trobat que el Govern central, en aplicació de l’article 155, els ha impedit celebrar la reunió a la seu de la Generalitat a Brussel·les. Han hagut de cercar una nova ubicació.
En acabar la reunió, Puigdemont ha reclamat poder tornar a Catalunya amb les garanties que no serà detingut. Diu que no descarta cap opció. De moment, les forces de seguretat reforcen les fronteres. Avui s’han muntat controls policials a Bossòst, al Vall d’Aran, poble fronterer amb França. El president del Parlament, per la seva banda, ha assenyalat que la seva prioritat és que es formi govern com abans millor.
I avui també, quan es cumpleixen 100 dies de l’empresonament de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, la Guàrdia Civil s’ha personat a les seus d’aquestes dues entitats, per ordre del Tribunal Suprem, Pablo Llarena.
El magistrat creu que el Govern podria haver finançat el referèndum a través de les dues entitats sobiranistes. També ha sol·licitat un requeriment d’informació al centre de telecomunicacions de la Generalitat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat