Aquest dimarts es reunirà la Mesa del Senat per convocar el debat de manera oficial i donar els detalls de com s'ordenarà la sessió
El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, estudia comparèixer al Senat, que, a partir de dimarts, tramitarà la proposta d’aplicació de l’article 155 a Catalunya.
La cambra alta ha oferit a Puigdemont que comparegui dijous horabaixa davant la comissió que aprovarà la ponència o en el ple extraordinari que se celebrarà aquest divendres. Dimarts es reunirà la Mesa del Senat, que convocarà el debat de manera oficial i donarà els detalls de com s’ordenarà la sessió.
Puigdemont pot comparèixer en persona o delegar en un representant. Segons Junts pel Sí, Puigdemont estudia defensar ell mateix el seu rebuig a l’aplicació de l’article 155.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys