El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Elsa Artadi s'ha descartat a ella mateixa com a possible presidenta
136
Junts per Catalunya no es planteja cap altre candidat alternatiu a ser investit president de la Generalitat que no sigui Carles Puigdemont, ha afirmat avui la cap de campanya i candidata número 10 per Barcelona, Elsa Artadi, que s’ha descartat a ella mateixa com a possible presidenta.
En una entrevista a l’emissora RAC-1, Artadi ha admès que existeixen incògnites sobre si Puigdemont podria ser investit president de la Generalitat a l’estranger i ha dit que “no ens podem precipitar ara. No podem avançar coses que no tenim resoltes. Contemplem tots els escenaris”.
“Totes les nostres opcions passen pel president Carles Puigdemont. Derrotar el 155 i restituir la situació d’abans de la seva aplicació”.
Sobre l’oferiment que va fer ahir el president del Govern, Mariano Rajoy, de diàleg amb el futur Govern que sorgeixi dels resultats electorals del 21-D, Artadi ha dit: “Celebrem que Mariano Rajoy comenci a parlar, però amb qui ha de fer-ho és amb els partits sobiranistes, que són els clars guanyadors de les eleccions”.
Artadi ha assegurat que no té coneixement que la seva formació hagi tingut cap contacte amb la Moncloa i ha qualificat de “anecdòtic” el resultat de Ciutadans, que va anar el partit més votat el 21D i va guanyar les eleccions autonòmiques. “Si mires la premsa internacional, ningú es fa ressò” de la victòria de Ciutadans, ha subratllat.
Sobre el projecte de Junts per Catalunya, Artadi ha assenyalat que van muntar la candidatura “perquè no hi havia llista unitària. Mai sabrem si el resultat, que ha estat magnífic, hagués estat millor amb llista unitària”.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran