Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els principals clients són particulars i petites empreses de diversos sectors com la nàutica
Les empreses de lloguer de trasters ofereixen solucions d’espai i són un negoci en auge a Mallorca. Aquest concepte importat des d’Amèrica s’ha implantat a les Illes i guanya clients de perfils molt diferents. Des d’empreses que necessiten emmagatzemar productes fins a particulars que volen guardar mobles i no disposen d’espai a ca seva. Se sol pagar uns 30 euros el metre quadrat.
Aquesta empresa fa 20 anys que es dedica al negoci i disposen de 8 centres a Mallorca. Lloguen unitats d’emmagatzematge amb capacitat des d’un metre quadrat fins a 50. La necessitat d’emmagatzematge no té un perfil concret, però els clients que més demanen aquest servei són empresaris autònoms, particulars i empreses del món de la nàutica. Una extensió de ca vostra amb accés les 24 hores del dia i l’avantatge d’estar vigilat i de disposar d’assegurança.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat