Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Aquest divendres s'estrena 'Dimonis', el seu tercer single
La nova formació musical Púniks llança a principis de novembre el seu primer EP amb sis temes. El grup el formen dos joves pitiüsos que han volgut innovar amb nous estils, com el reggaeton i l’electrònica, però amb cançons cantades en eivissenc.
‘Dimonis’ és el tercer single de l’EP ‘Sa Curta’, que sortirà al novembre. Parla del canvi d’Eivissa i la sobreexplotació que pateix. I és que Púniks reivindica els valors i les tradicions d’una Eivissa contemporània.
Està format per dos eivissencs: en Toni, que va tornar a Eivissa fa 3 anys, i en Carlos, que viu a Barcelona, i es van conèixer gràcies al tema ‘Jo tenc una enamorada’. Una formació que només té un any de vida, però amb moltes ganes de fer coses.
Divendres s’estrena ‘Dimonis’, un cant en contra de l’especulació a ritme de reggaeton.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'Associació per a la Protecció dels Animals Assilvestrats de Menorca ha lliurat la sol·licitud del projecte al Consell, el Govern balear i ajuntaments