L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'equip de la Federació de les Illes ha estat el primer conjunt que s'ha proclamat campió de la Women's Cup
Ses Voltes, als peus de la Catedral de Palma, varen acollir la cerimònia de cloenda de la Copa del rei després de sis dies de regates. Una festa que va servir per guardonar els campions.
L’embarcació de la Federació de les Illes Balears ha estat el primer conjunt que s’ha proclamat campió de la Women’s Cup, creada enguany per impulsar la igualtat en aquest esport.
Un altre nom propi de l’edició ha estat l’Airlan Aermec. La tripulació mallorquina ha quedat en segon lloc a la classe ORC3, a causa del nou sistema de puntuació en una edició en la qual s’ha tornat a deixar el nom de Mallorca en el més alt del món de la vela.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues