Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Acaben amb música, espectacle lumínic i teatre
115
Aquest diumenge és el darrer dia de les festes patronals de Sant Marçal, a Marratxí. Anit, el municipi es va convertir en el mateix infern amb un correfoc de la mà de quatre colles de dimonis: els Dimonis de Fang, els Dimonis de Son Ganxó, els Dimonis de Calvià Vila i els Realment Cremats.
Les festes de Sant Marçal, però, s’acomiadaran aquest diumenge a vespre amb el concert de la Coral de Sant Jaume, una funció teatral de la companyia T-Shock Cultura Emocional, i un espectacle lumínic amb drons a la plaça.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes