El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El primer sinistre es va cobrar la vida d'una dona de 53 anys
Un petit tram de carretera vella de Sant Mateu, ubicada en el municipi de Sant Antoni, ha estat l’escenari de tres accidents en només una setmana, un d’ells amb una víctima mortal. Dilluns 15 de novembre, una dona de 53 anys i veïna de Santa Agnès, va sortir de la via i va perdre la vida. El sinistre va tenir lloc en una recta i, l’endemà, una furgoneta va sortir de la carretera uns metres més enllà, en aquesta ocasió després d’un revolt. El tercer accident s’ha produït aquest dimarts, quan un altre turisme va sortir de la via en una ubicació molt propera. Un tram, però, que segons apunten els vesins, no havia estat conflictiu fins aleshores.
Els accidents han agafat per sorpresa l’Ajuntament de Sant Antoni, que ara n’estudia les causes. Segons explica Neus Mateu, regidora de Governació de l’Ajuntament de Sant Antoni, “la unitat d’atestats valora ara si la calçada necessita manteniment, si s’ha de col·locar més senyalització o més protecció dels laterals”. Els veïns, per la seva banda, especulen amb la pluja i l’excés de velocitat. Segons l’Ajuntament, aquest tram es catalogarà com a punt perillós, però, de moment, no es pot considerar un punt negre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta