Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Hi ha quatre grups prioritaris en funció de l'edat i no de les patologies que es tenguin
El comitè de salut pública ha acordat els següents grups de població per vacunar-se contra la covid-19 a tot Espanya. Són 4 grups prioritaris en funció de l’edat i no de les patologies que es tenguin:
En primer lloc, les persones majors de 80 anys que no visquin a residències. Els segueixen les persones amb edats compreses entre els 70 i els 79 anys. I en tercer lloc les que tenguin entre 60 i 69 anys i les menors de 60 anys amb alt risc de patir malaltia greu per la covid-19. A totes aquestes persones se les vacunarà amb els vaccins de Pfizer i Moderna.
Però, a més, s’ha creat un nou grup, el de les persones amb edats compreses entre 45 i 55 anys a les quals s’els posarà la vacuna d’Astrazeneca tal com ja s’està fent amb els professionals sanitaris que no estan en primera línia i els treballadors essencials de manco de 55 anys.
Ara queda pe definir quan li tocarà vacunar-se a tota aquesta població ara prioritzada. El que està clar és que dependrà de l’arribada de les vacunes i del ritme d’administració que s’arribi a assolir.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici