Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El concert de presentació serà el proper 25 de juny a Portopetro
Entre la remor de les ones sentim Llimones, un dels senzills dels Horabaixa. Una formació nascuda al Migjorn de Mallorca, amb una actitud positiva i amb lletres que fan olor d’estiu, de terra i reivindicació.
El confinament va ser la llavor que va fer germinar el projecte. Des d’ençà, han publicat diferents cançons, algunes més festives, i d’altres més introspectives, com la que varen enregistrar amb Tomeu Penya. És ‘Quan se pon el sol’, i dona nom al seu primer treball, que tot just s’ha publicat el passat 3 de juny. I ens han anunciat en primícia la data de presentacio. Serà el dissabte 25 de juny a Portopetro.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida