Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

IB3 dona feina a 470 treballadors de manera directa i en el Dia Mundial de la Televisió en coneixem alguns
Per muntar una tele s’ha de mester un element troncal. Per començar, per un dels molts elements que no veim; una veu, com la d‘Esperança Font, la veu corporativa d’IB3.
La sentim i no la veim, a n’Esperança. Tampoc no veim tantes coses que hi ha darrere els platós. Per exemple, l’arxiu. La memòria a llarg termini d’una tele.
Un departament germà de l’arxiu és documentació. Són els bibliotecaris d’una televisió. Etiqueten tot el material audiovisual.
I els que cusen tota l’emissió són els de continuïtat, que s’ocupen de lligar les publicitats, amb les promocions i amb els programes, sèries o concursos. També apaguen l’incendi en cas d’una fallida tècnica.
Una televisió demana flexibilitat. A la reunió matinal d’antena ho saben. Els diferents departaments decideixen en funció de l’actualitat si s’han d’allargar els programes, fer un especial, dur convidats concrets a les tertúlies, etc.
IB3 som 470 treballadors directes en una trentena de departaments, més les delegacions de les altres illes. La televisió autonòmica és possible gràcies a tots ells i a molts altres que per economia de temps no surten en aquest reportatge.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència