Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

El rastreig es duu a terme a diverses zones del torrent de ses Planes
Especialistes de la Unitat Militar d’Emergències (UME), la Guàrdia Civil i els Bombers de Mallorca han reprès a primera hora del dematí d’avui dissabte, per quart dia consecutiu, les tasques de recerca del nin desaparegut per la torrentada al Llevant de Mallorca.
Fonts de la Guàrdia Civil han confirmat a l’agència Efe que el rastreig es duu a terme a diverses zones del torrent de ses Planes: el tram proper a Son Carrió, on es van trobar objectes personals del petit, i l’àrea de la desembocadura del llit a s’Illot.
Artur, nascut en 2012, va desaparèixer en la nit de dimarts quan el vehicle en el qual viatjava amb la seva mare va ser arrossegat per la forta aigua, fang i residus de tot tipus que van produir les pluges torrencials abocades en un parell d’hores sobre el torrent.
La mare, trobada morta en el cotxe a l’endemà, havia aconseguit treure a la seva filla major del vehicle abans que fos arrossegat.
En l’operatiu de recerca participen un centenar de persones de diferents cossos d’emergències, inclosos agents del Grup Especial d’Activitats Subaqüàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil, així com diversos cans de rastreig.
Les pluges torrencials del dimarts 9 d’octubre a la comarca del Llevant de Mallorca, amb registres superiors a 250 litres per metre quadrat, han deixat, de moment, dotze víctimes mortals, sis espanyols, tres alemanys, dos britànics i una holandesa.
Centenars de famílies i empreses han patit greus danys en les seves propietats i diferents infraestructures públiques han quedat destruïdes en la major catàstrofe natural de la història recent de Mallorca.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar