Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els Mossos han detingut 4 persones: dues a Barcelona i dues a Girona
Centenars de manifestants iniciaven ahir vespre la quarta nit consecutiva de protestes a Barcelona en contra de l’empresonament de Pablo Hasél. La sortida: plaça de la Universitat. La primera aturada: A Via Laietana començava una nova nit d’aldarulls i durs enfrontaments entre manifestants i agents.
Crema de contenidors, llançament d’objectes, aparadors de sucursals bancàries romputs i assalts a diferents comerços. Sobretot els pitjors escenaris han succeït al voltant de les comissaries i els jutjats. Unes imatges que s’han repetit també a Girona, Lleida, Vilafranca del Penedès i Tarragona. De moment els Mossos han detingut 4 persones: dues a Barcelona i dues a Girona per atemptar contra agents de l’autoritat i llançament de pedres.
Amb la mateixa convicció, però amb civisme, també es concentraren anit a Eivissa mig centenar de persones convocades a través de les xarxes socials. Entre ells, Aitor Morrás i Óscar Rodríguez, regidors d’Unides Podem a Vila i Santa Eulària. Més d’una dotzena d’agents es personaren a l’acte, però en tot moment es va mantenir la distància de seguretat.
STOP desnonaments ha desconvocat la concentració d’avui horabaixa a les Rambles de Palma. No ha estat autoritzada per Delegació de Govern per motius sanitaris, ja que la mobilització era a peu.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat